Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 1, 2012
Image Size
301 KB
Resolution
515×700
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,480 (2 today)
Favourites
321 (who?)
Comments
87
Downloads
64

Camera Data


License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×
Mario- Potty Mouth by NatSilva Mario- Potty Mouth by NatSilva
Ever had a song stuck in your head, and then it went away for a while, but just out of the blue it randomly comes back again? :crazy:
Well, thatís what happened with this one....
We all know Mario loves his day job, his actual job has to come second because heís always saving the princessís from something...blocked pipes are no match for the man in red! Santa Clause comes in a cool second when having to clean out the tight spots, how they do it..is beyond anyones guess! :lol:
I know i could have made this slightly more animated, but..for some reason the song fits perfectly with what Mario has planned...indeed he does get more ass than a toilet seat, seeing he never does his normal job anyway..hahaha.
ďShake dat ass for meĒ I think itís called, with Eminem and uhh, who else, Nate Dog i think...*shrugs*, itís a mature video, so donít come hurling bricks at me later if kiddies stumble on it.. :1 I have enabled mature filter...so nerrr =P
:pencil: Rushed dodgey and messy, just the way Mario likes it.. ;P Didnít intend for it to be very colourful, just for the humble statement and a bit of maturity to be absorbed for those who do give a damn or actually get it in the first place! XD shitteh doodles come randomly out, but they are usually the best ones for some reason <3
Enjoy! :B
Mario, Peach and Rosalina (c) Nintendo.
Add a Comment:
 
:icondeadly-cupcake:
deadly-cupcake Featured By Owner Jan 25, 2015  Professional General Artist
all the girls love him ;)
Reply
:iconulterbuttermario:
UlterButterMario Featured By Owner Apr 13, 2014  Student General Artist
he said ass. so what?
Reply
:iconnatsilva:
NatSilva Featured By Owner Apr 15, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I think you are a bit young to get the hdden message ;)
Reply
:iconulterbuttermario:
UlterButterMario Featured By Owner Apr 16, 2014  Student General Artist
a bit young? I DOODOO get it!
Reply
:iconnatsilva:
NatSilva Featured By Owner Apr 18, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Hehe, annnnd? what is the hidden message? :3
Most people I get watched from are usually young and or teenagers...So I do apologise if you do not meet these two genre's. X]
Reply
:iconulterbuttermario:
UlterButterMario Featured By Owner Apr 19, 2014  Student General Artist
I get it, but you have to tell me.
Reply
:iconnatsilva:
NatSilva Featured By Owner Apr 19, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Why should I have to tell yah if you get it....;P Hahahaha!
Reply
:iconulterbuttermario:
UlterButterMario Featured By Owner Apr 19, 2014  Student General Artist
. . . !?
Reply
:iconnatsilva:
NatSilva Featured By Owner Apr 19, 2014  Hobbyist Traditional Artist
You obviously don't get the hidden message ehhh hehe.
Reply
(1 Reply)
:icononica-helman:
onica-helman Featured By Owner Mar 14, 2014  Hobbyist General Artist
LOL whut did he just say AHAHAHAHAHAHA OMG 
Reply
:iconaany12:
aany12 Featured By Owner Jan 9, 2014  Student Interface Designer
lol wtf did mario just say??? XDDDD
Reply
:iconscoutandsniper:
scoutandsniper Featured By Owner Dec 17, 2013  Student Filmographer
lol wut XD
Reply
:iconmrm64:
mrm64 Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
AHAHAHAH!! Now this is a good one! Mario, you be holdin out on us lol....Nice one Natz. How you been btw? :)
Reply
:icondedesoswag:
dedesoswag Featured By Owner Nov 12, 2012  Hobbyist Writer
i luv peachs expression
Reply
:iconceilingcatisawesome:
CeilingCatisAwesome Featured By Owner Nov 1, 2012  Hobbyist General Artist
lol
Reply
:iconpoopookakapeepeeshir:
oh yea eminem,nate dogg:shake that thats what its called love it
Reply
:iconmarygriffith1743:
marygriffith1743 Featured By Owner Sep 11, 2012  Student Artist
i love that pic!
Reply
:iconmarygriffith1743:
marygriffith1743 Featured By Owner Sep 11, 2012  Student Artist
that is funnier than hell!
Reply
:iconschattenandaura4ever:
SchattenandAura4ever Featured By Owner Jun 22, 2012  Hobbyist General Artist
watch it mario!!! just wait till luigi finds out about this,hell be so...jealous :( poor weegee!!!!
Reply
:iconmc-ash-tray:
MC-Ash-Tray Featured By Owner Jun 30, 2012  Hobbyist General Artist
*sniffs* I know, it's the sad truth.
Reply
:iconmarygriffith1743:
marygriffith1743 Featured By Owner Sep 11, 2012  Student Artist
oh my god i love your favorites! i love the one with daisy telling luigi its time for bed!!!! its sexy!
Reply
:iconmc-ash-tray:
MC-Ash-Tray Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist General Artist
Lol thanks. :D
Reply
:iconmarygriffith1743:
marygriffith1743 Featured By Owner Sep 12, 2012  Student Artist
your welcome! (happy face);3
Reply
:iconmc-ash-tray:
MC-Ash-Tray Featured By Owner Sep 12, 2012  Hobbyist General Artist
:D
Reply
:iconmarygriffith1743:
marygriffith1743 Featured By Owner Sep 12, 2012  Student Artist
(EPIC HAPPY FACE)
Reply
:iconmc-ash-tray:
MC-Ash-Tray Featured By Owner Sep 12, 2012  Hobbyist General Artist
:iconepicfaceplz:
Reply
(1 Reply)
:iconmarygriffith1743:
marygriffith1743 Featured By Owner Sep 11, 2012  Student Artist
poor weegi!
Reply
:iconmil0mania1995:
MiL0Mania1995 Featured By Owner May 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
That Mario always knows what to say. XD your a god artist. 8)
Reply
:iconyumyumcookies:
yumyumcookies Featured By Owner May 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol
Reply
:iconyumyumcookies:
yumyumcookies Featured By Owner May 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
lo- * sees flying nyan cats on my screen*
Me: oh we got a problem....
anyways lol!!!
Reply
:icontheninjayoshi:
TheNinjaYoshi Featured By Owner Apr 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Swag.
Reply
:iconbetabrothers:
BetaBrothers Featured By Owner Apr 23, 2012  Student Traditional Artist
They call me a sucker, but the ladies lick me like a lollipop.
Reply
:iconmc-ash-tray:
MC-Ash-Tray Featured By Owner Jun 30, 2012  Hobbyist General Artist
Ahhhhh I see whatchu did there gimme a high five!
Reply
:iconbetabrothers:
BetaBrothers Featured By Owner Jul 1, 2012  Student Traditional Artist
*high fives*
:iconawwyeahplz: High five for being for being mah new friend!
Reply
:iconmc-ash-tray:
MC-Ash-Tray Featured By Owner Jul 1, 2012  Hobbyist General Artist
-High fives-
Reply
:iconluaisyrulz:
luaisyrulz Featured By Owner Apr 5, 2012   Artist
Me: LOLOLOLOLOLOLOL!!!!!
Peach: Whaaaaat theeee freeeeak!?!?!?
Rosalina:WTF?????
Reply
:iconanakinrose-hedgehog:
AnakinRose-Hedgehog Featured By Owner Mar 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
Me: LOL, a random tribute comment to a fromer deviant by the ID of "coolcomics".
Peach: :iconalertplz: What did he just say?
Rosalina: :iconalertplz:
Reply
:icon00tod00:
00ToD00 Featured By Owner Mar 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
That man is my hero xD
Reply
:iconmanohman32:
manohman32 Featured By Owner Mar 1, 2012
God, mario, show some class will ya.
Reply
:iconluigilover04:
luigilover04 Featured By Owner Feb 26, 2012
Naughty>:3
Reply
:iconluigistar345:
LuigiStar345 Featured By Owner Feb 12, 2012  Student Artist
LLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLL
Reply
:iconlovelything1:
lovelything1 Featured By Owner Feb 12, 2012
WHERES THE FREAKING SOAP!!!!!! lol XD
Reply
:iconmublecooper:
MubleCooper Featured By Owner Feb 5, 2012  Student Traditional Artist
XD
Reply
:iconsydsydrox:
SydSydrox Featured By Owner Feb 5, 2012
o.o Mario! *jams soap in mouth, am going to draw that to sequel your pic if i have permission* :D
Reply
:iconarcanephotographer:
ArcanePhotographer Featured By Owner Feb 5, 2012
Charming Mario -_-
Reply
:iconthatnintendofangirl:
ThatNintendoFangirl Featured By Owner Feb 4, 2012  Hobbyist General Artist
It's funny because it's true. :dummy:
Reply
:icondfkjr:
DFKJR Featured By Owner Feb 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
MARIO
More manly then man!
Reply
:iconnatsilva:
NatSilva Featured By Owner Feb 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
pffft lol :XD:
Reply
:iconmarygriffith1743:
marygriffith1743 Featured By Owner Sep 11, 2012  Student Artist
thats funny shit right there that is funny shit! i dont care who you are thats some funny shit right there
Reply
:iconprincesspeachxevelyn:
princesspeachxevelyn Featured By Owner Feb 4, 2012
lol
Reply
Add a Comment: